woensdag 9 april 2008

Praten helpt

Onder het motto "als het goed is, zeggen we het ook": KBC is er wel als de kippen bij om te reageren. De dialoog aangaan met de consument, ze hebben het daar begrepen!

"In uw e-mailbericht van deze middag beschijft u het gedrag van KBC
VIP-genodigden
aan brasserie t'Hemelrijck tijdens de Ronde van Vlaanderen.

Wij bedanken u voor die informatie. Feedback helpt ons immers de kwaliteit
van onze dienstverlening te verbeteren.

"Als de champagne is in de man, is de wijsheid ....."

Toch negeren wij uw opmerking niet, daarom reageren wij ook vandaag nog
opdat u zich niet opzij
gezet zou voelen. Samen met u betreuren wij deze onsportieve reactie.

Wij hopen dat u desondanks toch genoten hebt van Vlaanderens mooiste.

Met vriendelijke groeten"

1 opmerking:

Anoniem zei

Chapeau van KBC. Ze doen het in ieder geval sneller en met meer humor dan Quick...