woensdag 9 januari 2008

Case: de Quick ontgoocheling


Gisteren in Brussel-Noord: in één van mijn maandelijkse fast food cravings besluit ik een bezoekje te brengen aan het plaatselijke Quick restaurant. Voor alle duidelijkheid: ik ben best een Quickfan, eigenlijk. Die merktrouw is er ingestampt door mijn ouders, die daar heel extreem in zijn en nooit van hun leven een McDo zullen binnenstappen. Enfin, ik moet dus kiezen en begin helemaal te watertanden bij de foto van de vettige, grote, blinkende Super Giant. U moet weten dat de Giant mijn absolute favoriet is. Dus een Super Giant is zo'n beetje het nec plus ultra. Bestellen maar, dus!

Maar... wat ik daar op mijn plateau kreeg leek echt van geen kanten op wat er daar gepromoot werd. Zelfs in die mate dat ik dacht dat ik de verkeerde hamburger meegekregen had. Niet dus. Enfin, als moderne, mondige consument heb ik dus een mailtje gestuurd naar Quick om er mijn beklag over te doen (zie hieronder). Eens zien wat ze ermee gaan doen...

Beste,

Gisteren ging ik 's middags iets eten in het Quick restaurant in station Brussel-Noord. Daar zag ik de promo voor een Super Giant, die er heel lekker uitzag. Dus bestelde ik zo'n menu. Jammer genoeg leek wat in het doosje zat helemaal niet op de foto. Ik was er zelfs van overtuigd dat ze mij de verkeerde hamburger meegegeven hadden. Na navraag bij het personeel bleek het echter wel degelijk om een Super Giant te gaan. En ja, een dissectie leerde mij dat er inderdaad 3 lagen vlees en 2 lagen kaas in de hamburger zaten. Maar wat een ontgoocheling...

Ik hoop dat u ofwel uw Super Giants wat groter maakt, of uw foto's wat realistischer. Ik ben geen moeilijke klant en al lang een Quick fan, dus ik kan mij voorstellen dat vele klanten met mij ontgoocheld zullen zijn.

Hopelijk is mijn feedback bruikbaar voor u. Als u nog vragen heeft, mail gerust.

Met vriendelijke groet

1 opmerking:

Vincent zei

Hebben ze je intussen al iets laten weten? Of leven ze echt nog niet in het conversatie tijdperk?
v